It's just to fucking perfect.


...to much for me to hadle.

Sitter på centralen i vår kära huvudstad, estocolmo.
Sammafattningsvis så har mig helg varit: alldeles, alldeles underbar.
Kom hem sent på torsdagen men hann med en kramkalaset jag var bjuden på.
för att spara på detaljerna så berättar jag lite fort om min alldeles, alldeles underbara helg.
Frukost på sängen, kramar, närhet, varma blickar, långa disskutioner, hela dagar i sängen.
Precis så underbart man kan tänkas vilja ha det.
Mycket tankar och känslor att handskas med nu, men det var så värt det.

Ett litet ämne som disskuterades flitigt utan att egentligen komma fram till ett slutsvar var om man blir tryggare eller mer osäker efter att man avslutat ett eller fler förhållanden som man trodde skulle vara för evigt?
Blir man tryggare för att man känner att man fått bekräftelse och att man vet att man kan älska och bli älskad eller blir man mer osäker och rädd för att ge sig in i ett nytt förhållande efter att man avslutat förhållanden tidigare som man trodde på till 100%?
kommer gnaga i mina funderingar tills jag finner ut svaret.

Har så mycket känslor och så många tankar, blir alldeles snurrig.
Hur kan man veta vad man vill, vad som är rätt?
Det kan man inte förns man redan är inne i det, först efteråt kan man veta.
Och försöker man inte ens så kommer man ångra sig för all framtid för att man aldrig kommer få veta.


Vi fungerar bra tillsammans, helt enkelt.








'Synd att han inte såg eller brydde sig, det vara bara jag som såg'
Det sammanfattar och förklarar så mycket, så himla skönt att höra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0