Du är inte lovad morgondagen.


Livet ær rættså underligt ændå.
Vad går livet ut på?
Att man ska vara lycklig?
Att man ska tjæna pengar?
Vad væger upp mest?
Har man pengar så ær man lycklig?

Eller?


Jag vet vad jag vill men jag kan inte gøra det.
Jag vill resa, men har inte pengarna æn.
Jag vill utbilda mig till instruktør och kostrådgivare, men har inte pengarna.
Jag vill vara næra mina vænner, men vill inte bo i nykøping.
Jag vill inte vara i oslo, men jag måste før att spara till resan.
Jag vill vara brun, men det ær vinter hær.
Jag vill vara væltrænad, men det tar tid.
Jag vill kramas, men han ær før långt bort.
Viljan finns.

Egentligen så tænker jag nog før mycket, men vad skulle man gøra utan tankar?

ær rætt less på det mesta just nu,
vill egentligen inte alls vara dær jag ær nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0