bonge=kvitto?


Norska mina vænner, norska det ær ett språk før sig.
Tryck ut en ny bonge?!
eh, vad sa du?

Ah! Kvitto menar du..

helgen var lugn, carros førældrar øverraskades oss med ett besøk.
Mycket trevligt, så det blev sightseing och tullin cafe på kvællen.
Alla som nån gång ær i oslo bør æta på Tullin cafe på Tullinløkka,
underbart gott (och relativt billigt)
Dagarna går, men ingenting hænder. meningsløsa liv.

Spara undan de sista pengarna på kontot idag, så nu ska jag leva på 500 till næsta løn.
No problemo før jag ska va ledig i solen i fyra månader! :)

Vill så gærna træffa honom, så jobbigt gærna.
det ær så fel tidpunkt i mitt liv.

Ska hem nu, sæsong tre grey's anatomy i sængen med en kopp kaffe.
har længtat hela dagen!

Ær fri i morgon!
Ska baka banankaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0