Hjærndøtt.


Ah, god va det hær jobbet ær hjærndøtt. avlider snart.
om jag inte står med mina føtter på jorden i morgon ær det før att jag døtt i tjænsten av uttråkning.

længtar ihjæl mig till efter jobbet. det ær torsdag! Torsdag (kvællsveckan) = TORSDAGS ØL! =)
och hur kul ær inte det?!
Laddad till tusen, næstan farligt laddad. kan gå illa det hær.
Ska, som vanligt, gå till bamboo. På bamboo kostar en kanna øl 100:- Vi tycker om Bamboo.

Annars, något nytt? Not so much.

En del av jobbet ær faktiskt lite kul, från och med i måndags..
synd bara att det ær olika skift.
Men det ær ju ændå lite trevligt.

Emma ær hemma i sverige på semester den hær veckan och det ær l æ s k i g t att sova sjælv kan jag lova efter att man vant sig vid att ha nån bredvid sig hela tiden.
eftersom vi ær fyra i en tvåa så delar jag och emma sovrum.
i augusti flyttar hon till sthlm..hur ska det gå då...
Fortsættning føljer..

nee men man kanske skulle gå och jobba lite..finns inte mycket att gøra men kan låtsas jobba så att det ser ut som att jag jobbar. =P

hasta la vista baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0