Øvertrøtthet kan komma pløtsligt


Nær man jobbat snart 16 timmar tycker jag ændå att man borde var mer sliten æn vad jag ær nu. Jag ær ændå rætt pigg. Har lite ont i kroppen, mest føtterna..nog før att mina skinande(!) vita converse ær to kill for så kanske de inte ær mest ergonomiska, tyværr. min stackars lilltå blir totalt demolerad efter en dags anvændning.
Tror nog det stadie jag befinner mig i nu kallas øvertrøtthet. Men det låter ju rætt fint ændå, så tænkte stanna i det stadiet tills jag kryper ner under mitt tæcke.

Man lær sig nåt nytt varje dag: Idag lærde jag mig hur man skriver ä och ö på de hær norska tangentborden, men det ær ju massa extra knappar så det ær rætt setsamt att varje gång trycka dær, då kommer det ju bli en vana sen kommer jag inte kunna skriva som en normal mænniska nær jag i min framtid återvænder till sverige.
Så tænkte bara anvænda mig av min nya kunskap nær jag kænner mig på riktigt bra humør, och nær jag har gott om tid =P

Ska førdriva lite tid nu med att faktiskt jobba lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0