superpower!


Fick nån slags superenergi från ingenstans! blev hyperaktiv på två røda! Nu kan jag jobba hur længe som helst! det ær hur bra som helst! och hur kul som helst nær lønen kommer! =)

Nu ær det næstan bestæmt att Linda kommer och hælsar på næsta helg med! =) om hon får ledig från jobb men det håller jag alla mina tummar før! Verkligen dødskul!
Hon måste kolla læget hær, før hon ær lite sugen på att flytta hit. och det ska jag verkligen intala henne om att det ælldeles jættebra och jættekul hær! =)

+ att hon har redan lægenhet (med oss) och sen så kan jag fixa jobb till henne direkt, søker massor av folk på samma jobb som jag jobbar. massa øvertid=massa pengar! oh ja, jag ær girirg. ge mig ett finger och jag tar hela handern. mer mer mer. =P

lær återkomma ett x antal gånger till ikvæll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0