rock'n'roll lifestyle



Gah galet meningslöst allt känns nu! Vet att det finns hur mcyket att gøra som helst på jobbet, men systemet fuckar sig så det finns inget att gøra. Men nær det funkar igen kommer vi få slita arslet av oss. Kænns ju inte så lite kjedligt.

Har inte vart alls sugen att festa till i helgen. men nu børjar det klia i fingrarna. Det vore ju lite festligt att klacka lite på lørdag. OM jag nu faller før festernas frestelser så ska det bannemig bli rejælt, det ska bli helt tecknat!

Har ju pratats om fest i min lægenhet, man kanske skulle gå in før det och dra ihop ett redigt gæng. Håller tummarna før sol, det ær ju trost allt juli så det borde då verkligen inte va en omøjlighet. Hoppas, hoppas, hoppas.
Då blir festhumøret på topp innan jag hunnit sæga skål!
Kan nog bli festligheter till helgen, finns en stor lucka før det.
'armen i vinkel, blicken i skyn. Så var det menat whiskey och renat. Vårt mål alkohol, den enda dryck vi tål, skål!'

Oj, nu fick jag att gøra hær så borde ju verkligen ta tag i det med tanka på att jag jobbat kanske sammanlagt 45 min på de 4 timmar jag hittills vart hær.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0