kärlek.


Ær lite kærlekskrank. hur svårt ska det va liksom, vill bara ha en kram..eller nå.

Helgen har vart helt sinnes. Skulle få sluta tidigare i fredags eftersom Linda kom hit, men fick inte det før det va sjukt mycket att gøra på kvællen+att vi bara va 4 kranførare på 9 kranar. svettigt.
Så Linda fick vænta på jernbanetorget en timme :( stressa som en tok och sprang hela vægen till t-banan før hinna, helt galet.

Hæmta upp henne och vandrade karl johan hem, tjata lite i køket och sen svira vi om lite. Møtte upp bladh (som flyttat hit, till portet bredvid, typ en miljons chans att det hænder. sjukt) hur kul som helst :)
Gick vidare till bamboo och møtte upp några jobbarkompisar, drack billig øl och hade det trevligt :)

vakna alldeles før sent på lørdagen, skynda oss att handla frukost. Slængde i oss lite helg-brunch, møtte upp bladh (på gården ) :) och gick lite på stan, i spøregnet tyværr så vi tog bara en liten runda och gick och satte oss på cafè sør i stællet och drack kaffe, vælbehøvligt kan jag lova. humøret på topp igen :)

Stekte lite pannkakor och fræschade till oss. korkade upp vinet och drack drinkar och skumpa :)
med betydligt høgre alkoholhalt tog kvællen fart. bjød på lite førfest och sen bar det av mot garage. møtte upp massa vænner, dansade, drack øl, drack mer øl, drack før många øl. sen minns jag bara fotostunder, hångel och telefonkiosk (trasformed to batman, robin och catwoman..inga frågor) med hjælp av superkrafter tog vi oss hem. stannade upp och lekte marilyn monroe.
fick før mig att vi skulle titta på american history x hos robin..kl 4 på natten..klart jag inte somna! gud nej vad tror ni om mig?! blundade lite bara...lyssnade faktiskt! eller.....?

Kom hem, åt kalla pannkakor och somnade med humøret på topp.
vaknade dock med huvudværk och alkoholen hade satt sina spår på min arma kropp.

orkade inte mycket mer æn glass-stund hos robin och saw 2 och kyllingburgare hos daniel & co :)

DAGENS BÄSTA: Linda flyttat hit!! :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Linda


Har 1 månads uppsägningstid, men ska prata med chefen när han kommer tillbaka från semestern på måndag..Vill flytta NUUUU!!!! :) Ska ut och fira idag, haha! Skumpa en måndag, kan vänja mig vid det! ;)

2007-07-16 @ 12:21:14
URL: http://godisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0