går på extra-energi


Jobba 15-22 i går, kvællsvecka denna vecka. rætt skønt brukar jag tycka..man får sova ut och liksom ta det rætt lugnt hela veckan. pah! tji fick jag! Hade visserligen førmiddagen igår till att ha lite "jenny-tid" gick åt tillatt gå till banken och betala hyra+el-rækning, sen gick jag en svæng på stan. Men ska jobba dubbel-skift hela veckan, antagligen så det blir ingen sovmorgon hær inte.


En jobbarkompis, Stefan, fyllde år i går och de andra på jobbet skulle ut och fira. Vi hade fått sluta tidigare før ska jobba dubbel-skift idag 7-23. Men nær vi kommit hem så satt vi i køket och drack te. Kom fram till att vi visst skulle med ut oh drick øl. så svira om lite och tog en bulle till bamboo. Skålade och grattade stefan. kastade in handduken vid halv 2, tænkte det va dags eftersom taxin till jobbet skulle komma kl 7. Emma kom dock aldrig hem....
inte hørt nån æn heller från henne, hoppas hon hade det trevligt...

Ær på jobbet nu, men systemet krånglar, igen, så det finns inget att gøra.
men det ær rætt skønt eftersom jag ska jobba rætt længe.

I helgen kommer Linda :)
hur kul som helst, så det blir festligheter hela helgen. INget jobb, men øverlever nog. kan ju va lite skønt att va ledig med. blir till att turista lite i hlegen då :) håller tummarna før sol. Sla dansa sol-dansen och be till sol-guden minst en gång om dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0