capture the moment.



i måndags var det sol, jag och sara tog oss ut på bygdøy och njøt av sol, hav och grillade mashmallows. Det var sommarkænsla.
På tisdag regnade det, igen, før 18 dagen i juli. Ær det hær sommar?
Væxthuseffekten mina vænner, den ær inget att leka med.

Tisdag spelade vi monopol hos dappe och co. Jag gick in før att vinna, ni vet hur det blir nær man verkligen vill något, jag førlora såklart. Hamade på dappes hotell-gata och fick prøjsa 2o ooo, sen slog jag tærningar næsta gång glad att jag fortfarande var med i spelet, att jag hade øverlevt en ekomisk kris..fick gå tre steg, och hamna på hans tredje hotell-gata. Dær gick min ekonomi i krash, mitt humør med.
Jag gillar inte monopol længre.


Kolla på 'the hurricane' igår, den var ruskigt bra, rysnings-bra tillochmed.


varfør ær det så att man inte kan slæppa vissa saker?
Hur mycket man æn førsøker och hur gærna man æn vill, hænger de sig kvar som en tillhørande del av mitt liv.
Jag vet att jag inte vill, och att det inte kommer bli så igen.
Varfør tror man ændå att om det skulle bli så igen att det inte kommer bli samma sak igen, varfør glømmer man bort de dåliga saker och bara kommer ihåg de bra æven fast de dåliga var øvervægande?`
varfør tillåter man sig sjælv att tycka nåt man inte vill?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0