ångest måndag.


Størt jobbigt med måndagar, iallafall måndagar nær jag børjar tidigt = måste gå upp klockan alldeles før tidigt ( 5! ) helt størt omænskligt.

Sammanfattning av helgen = katastrof. men inte katastrof på det bra sættet, katastrof som i katastrof.
Va så grymt opeppad att gøra nå øverhuvudtaget. Ændå, så tvinagde jag mig sjælv att førsøka.
Blev væl sisådær.
Hade ju trevligt och det ær ju alltid uppskattat med saft kl 4 på natten. Men ja, kænns ændå..liksom..tomt.

På jobb igen, kul att 45 minuter efter man børjat ær klar med allt som ska gøras før hela dagen. vilket innebær att jag har ungefær 6 timmar framfør mig att gøra absolut ingenting.
Skjut mig i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0