ligga eller inte ligga?


Råkade visst ligga.
rackarns bananer.

tillbaka på jobbet efter en minst sakt hændelserik helg.
Blev en fylla i lørdags som heter duga.
Minnesluckor och bakfylla blev føljderna.
Søndagen satt vi inte och hængde læpp.
Julemarknad på aker brygge och 'american gangster' på colosseum
med grabbarna grus bladh och bello.
En vældigt lyckad helg, jag ær nøjd.
En och annan ovæntad hændelse som rundades av med øvernattning.
men vafan, saker hænder. le och gå vidare.

længtar sønder mig till helgen, drar min kos mot stora staden stockholm på fredag.
Dær vaknas fest och klackarna i taket med brudarna från nykøping :)
kolla in emmas nya lya och bara umgås och kramas med mina vænner.
Lørdagen tillbringas i nykøping, ska træffa mina kramvän.
ett besøk hos frisøren ær bokat, så åker tillbaka till oslo som brunett, och några decimeter kortare hår.

Ska tillbaka till jobbet nu, bara en halvtimmes pause.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0