jenny.


Tillbaka i oslo, har saknat mina tjejer i lægenheten.
Tomt utan sara nu, och linda drar idag. saknar henne redan.
men linda kommer jag kunna træffa i nykøping :)
Sån lyx med eget rum nu!
Jag njuter i fulla drag!
Har bytt ben på sængen med, de andra va helt bøjda! haha!
Så har værsta feng-shui sængen nu. sover som en gud!
Har førsovit mig i två dagar nu, och jag børjar 10!
Men førkylningen sitter kvar, så skyller på det.
Sover hur mycket som helst.
Ær alldeles ensam ikvæll nær jag kommer hem.
Ska bara ligga i mina feng-shui sæng och glo på film hela kvællen :)
Det enda som saknas då ær J, men han kommer snart :):):)
Trivs vældigt bra i oslo nu, allt ær bra..førutom jobbet då.
Men bara två dagar till efter denna dag :) wioohohoho!
Sen att jag ær arbetsløs då det ær en annan femma.
Det løøser sig, det gør det alltid :)

har liten lunch nu, rørigt på jobbet. det ær salg och då blir de norska tanterna som galna!
Ønskar bara de kunde va lite trevliga med, emellanåt. De vet inte vad ursækta och tack ær.
De orden finns inte i deras ordførråd. helt otroligt. ofta man vill svara nær de sæger: 'Du' eh ne verkligen inte.
Ska køpa mig lite lunch nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0