If a was simple, I could make you understand.



there would be no reason to think twice.
You'll be my sun you'll be my life.
If I was simple.




Min storasyster och Jag dan innan julafton.




Hur kommer det sig att allt alltid kommer samtidigt?
Först har man ingenting, sen har man helt plötsligt mer än allt.
Kan inte allt delas upp på en jämn nivå, så man får lite hela tiden?

Planerar att dra med brudarna till åre v.6
Missa förra året pga flytten till oslo.
Och det var en hejdundrans miss som jag inte vill göra om.
Och det skulle kunna gå vägen denna gång.
Ska till gbg helgen innan, så då kan jag om jag bara tar ledig v.6 dra med till åre.
Det vore helt sinnessjukt kul,
saknar mina brudar och då skulle jag verkligen få en massa quality time med alla! :)
Det vore hur bra som helst, och hur kul som helst och egentligen hur lätt som helst att ordna.
Kan sova på soffan, skiter i vilket bara jag får vara med mina vänner.
Vill så gärna, kolla tåg nu. kan inte åka samma tåg som de andra dit...den resan finns inte kvar.
men om jag åker från oslo-åre är jag samma nästan samtidigt som de och de är ändå ett natt-tåg så kommer inte missa massa för-snack ändå för alla kommer ju sova.
Den biljetten kostar 638:-
Sen finns fortfaranade samma resa hem,
på söndagen och den kostar 466:- problemet där är bara att då kommer jag bara till sthlm och sen vet jag inte hur jag ska ta mig från sthlm-oslo.
kolla flyg men det är rena rama rånet så det blir inget. tåg från sthlm-oslo på söndan ligger på 357:- då blir det resa hela natten för det tåget går inte förns 22.10 vilket innebär att jag måste vänta i sthlm i typ 6 h och så blir restiden den dagen typ 14 h. veterackarns alltså. priset på resan (bara tåget) blir 1461:-
having big problems to deside. återkommer.

Ikväll blir det julklappsutdelning med vännerna hemma hos Rebecca.
Massa vin och struntprat och sen vidare på förfest.
Slutdestinationen är Lotsen, över 600 biljetter sålda.
Alla jag vet ska dit, slår alla flugor i en smäll.
Hur perfekt som helst!
Kommer bli en galen kväll, juldan är den bästa fest-dagen på hela året.
Jag har höga förväntningar, och är hundra på att de kommer bli sanna!




Tjocka, korta julgranen haha!

Jag och chappen       paketlackning     pappa, mamma       och farfar               min syster och jag.

Farmor                  mamma                     farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0