hjärtskärande avsked.

det är tårar och hjärtskärande avsked.
det känns i hjärtat, sista dagen med alla.
vissa kommer jag inte se på evigheter, om nånsin igen.
Har fått vänner för livet, vänner som jag annars inte skulle få.
Har lärt mig så mycket om mig själv, om andra.
Kommer sakna sara, väldigt mycket.
Vi är sjukt olika, men jag tycker om henne precis som hon är.
I vanliga fall skulle vi nog inte vara vänner, hon skulle nog inte gett mig en chans.
och jag kanske inte skulle ha gett henne en ärlig chans, men jag är så glad att vi verkligen lärde känna varandra.
Hon är en jättebra människa och en jättebrakompis och jag är stolt över att känna henne.
Kommer kännas så konsigt att hon inte är i oslo när jag kommer tillbaka.
Hoppas vi kommer hålla kontakten.

Mysfredag med nachotallrik och facebook.com så klart!




Roadtripen hem i går va sinnesjukt långt!
Men fan vad jag älskar de där killarna.
De är så bra, är så ledsen att Henke ska dra nu.
Fattar inte varför vi inte hängt förut, vi har apa-kul tillsammans ju!
Har separationsångest!






Träffade Åsa, Linda och Rebecca i går.
Bröjade kvällen med vin och massa struntprat och slutade på rockbaren.
Helt underbart att träffa dom igen, allting är precis som alltid.
De är riktigt underbara människor som alltid kommer vara mina vänner :)


Linda och Åsa




Maria, Carro och Elin






Kommentarer
Postat av: snara

naaaaw va fint du skriver. jag kommer sakna dig med gumman. fan va kul vi haft ihop! en reunion i sommar är ett måste! o btw, god fortsättning :)

2007-12-26 @ 13:35:21
URL: http://snaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0