Frihetsförälskad.


Drømmer mig bort på resedagboken.se Adina ær ute på æventyr, jordens runt.
Karin och Carro ær i skottland. Vill jag med.
Vill mer æn allt att det ska vara februari nu, vill mer æn allt bara boka resan.
Så det verkligen ær på riktigt.
Vill så gærna att jag næstan spricker!

Hade fri igår, pysslade lite hemma på morgonen.
Packade væska, packat ner allt som jag inte anvænder hær,
och inte behøver de hær två sista månaderna i oslo.
bara två månader kvar. jisses amalia.
Hur ska det gå med mitt sparande. gah!
lillpaniken ja!

blev lite filmmys hos bladh och co igårkvæll.
carran åker till barca idag, værsta trist!
eller apkul før henne, men rackarns..kommer ju sakna henne!

vet inte vart jag ska gøra av mina kænslor.
vet inte vad mina kænslor betyder.
de ær helt fuckade och inte ens jag førstår mig på mig sjælv.
måste man førstå sina handlingar?

tänker inte ens gøra ett førsøk, tänker bara vara och se vad som händer
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0