Coconut lipbutter.


Jag ælskar coconut lipbalm.
Finns inget som luktar godare.
Ett riktigt hångel-læppbalsam! :P


Har piffat till mig hærliga førkylning med zebrarandiga næsdukar :)
gør det då verkligen inte roligare att va førkyld men kænns bættre ær toapapper.
Rackarns bananer vad jag gærna vill ligga i min sæng och tycka synd om mig sjælv.
Snorar om vartannat mellan kunder och paketinpackning, men blir væl halshuggning om jag går hem från jobbet.
kænner dock att det vore det rætta att gøra, snurrig i bollen och inte direkt trevligt før det enda jag kan koncentrera mig på ær att dra in snoret innan det droppar på paketen. ok, nej jag ær inte finkænslig.

har haft en mysig natt, han ær fin han den dær J.
Mycket och ingenting i mina tankar.
Har bestæmt mig før att inte tænka så mycket.
Bara vara, blir allt pannkaka så vad spelar det før roll, egentligen?
Tænker bara njuta av stunden och inte va så allvarlig hela tiden :)

Ræknar dagarna tills detta jobb hær på glasmagasinet ær øver,
børjar dock få lillpaniken øver att jag kanske inte har jobb i jan.
klart jag får ett, men har verkligen inte råd att va arbetsløs, inte ens en dag.
Behøver varenda krona, dærfør jag låter mig plågas hær på jobbet i dag i stællet før att gå hem.
Men det vore ju rackarns skønt att gå hem, dricka en eller två glas c-vitamin och jobba på att bli frisk.
hur kul ær det att sitta och snora på julafton liksom?

både vill och vill inte åka hem denna gång, ska bli underbart att træffa slækt och vænner.
Och sjælvklart alla mina kæra vænner.
Men vet inte alls hur jag kænner med hela den hær situationen med A.
Om jag borde næmna nåt eller om jag bara ska vara.
Inte liksom høra av mig, men tycker inte om sånt.
Før jag skulle då verkligen vilja att få reda på hur den andra tycker.
fast saken ær ju den att jag inte vet.
Varje gång jag åker hem och træffar honom kænns det bra.
men så fort jag ær tillbaka hær så tænker jag inte ens på honom.
Vet ju liksom att det inte kan bli vi, vi vill inte alls samma saker.
Visst skulle kunna flytta hem, bli tillsammans, tro att allt ær bra.
och visst det skulle sækert va bra, i två veckor før sen skulle jag børja klættra på væggarna.
klarar inte av nykøping
, det ær inte alls vad jag vill. inte nu, inte om två år. Kanske inte alls.
så då kænns allt med A på nåt sætt så meningsløst.
J finns næra till hands, han vill liknande saker.
Och jag trivs minst lika bra i hans sællskap, om inte bættre.
det ær inte så att vi ska gå och bli tillsammans, men tror att jag skulle få ut mer av de nærmsta månaderna om jag træffar J och inte A. Tror att jag skulle få ut mer av att umgås med J oavsett vilken situation jag befinner mig i.
Det kænns på ett annat sætt, mer bra på nåt sætt, alla sætt faktiskt.
Hur gick det dær med att inte tænka så mycket jenny? :P

Vi ska boka resan nu nær vi åker hem øver jul, frågan ær ju bara hur længe vi ska vara borta.
och den lilla detaljen, vart vi ska åka?
Costa rica och mexico ær bestæmt. Både jag och carro vill till californinen.
Men vi pratar om två veckor, det borde nog ændå ræcka, eller?
Så blir det nog att vi åker i slutet av feb. Før vi har kvar lægenheten i oslo till sista feb och då får jag ut depositionen och den måste jag ha nær vi åker.
Det blir bra det hær :)

Har sjuk beslutsångest om hur jag ska gøra efter resan med, vart jag ska?
Vill ju egentligen inte tillbaka till oslo, har ju redan gjort oslo.
Men den senaste veckan har vart så sjukt kul hær.
helgen var helt galen, så børjar fundera i oslo-banor igen.
Bor Bladh och Bello kvar så blir det ju enklarare att ta sig tillbaka hit med.
Men som sagt allt kan ændras, vill ju verkligen till London.
Daniel och jag prata om att dra till London før george ville det med.
Ser inte ut som att jag får med carro næmligen, men det førstår jag.
hon har ju redan vart dær.
Men sen vetefan, drar marleny tillbaka till teneriffe så kanske man drar dit.
Det vore ju lite hærligt faktiskt :)
Som sagt, beslutsångest eller? :P

Annars ser det ut som att jag ær klar med alla julklappar.
Eller pappa ær kvar, men den ordnar jag och linda på søndag.
Det ær liksom bara fyra dagar kvar till julafton, hur sjuk ær den?
Har inte sett skymten av en uns snø æn ens.
inte hunnit anvænda min pælsmøssa heller før den delen!
Men hey, jul ær alltid jul. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0