lördags-mys

det regnar ute, och jag gillar det.
kænns bra att det ær lørdag och att det regnar, før jag ær på jobbet och då behøver jag inte ha nå dåligt samvete før att jag inte utnyttjar en solig lørdag, før det regnar! :)
jag ær glad.
ska inhandla mina converse efter jobbet idag, sen tænkte jag lyxa till det med ett par jobb-byxor a la hm :)
goa grejer det.

satt och tog en liten power-nap førut, vakna en timme senare av att chefen går førbi. han skrattar lite och sæger att han gått førbi flera gånger. rackarns!
ser inte bra ut alltså, tog mig i kragen och gick direkt med snabba (?) steg raka vægen till kaffeatoumaten. kænner mig lite piggare nu faktiskt,

ska ta min vælførtjænta (?) rast nu :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0