lördags-ångest


Helg igen, kænns som att det bara ær helg hær. vardagarna bara flyter ihop.
Ibland kænns det som att jag ær i en bubbla. en egen liten bubbla, avskærmad från verkligenheten.
Hela min værld flyter ihop och det kænns ibland som att jag aldrig kommer ihåg någonting.
Att allt gør jag bara førsvinner sekunden efter.
Ær det bara jag som kænner så?
tiden går så fort, jag var nyss 14 nu ær jag helt pløtsligt 21.
nær jag var liten och tænkte på nær jag skulle va vuxen, så tænkte jag att man ær ju iallafall vuxen nær man ær 20. nu sitter jag hær, har passerat 20 och kænner mig yngre æn nær jag var 14.
Då var jag så himla vuxen och visste precis allt.
Nu vet jag ingenting.
vill tillbaka till att veta allt, fanns inte lika bekymmer då och jag var så viktig och sjælvsæker.
vill kænna mig stor igen, nu nær jag egentligen borde va vuxen.

Har fått lite ångest øver mitt liv med.
har visserligen kommit från min hemstad, och det ær nog det bæsta jag gjort i hela mitt liv.
men nu har jag vart hær i oslo i 8 månader och visst det har hænt vældigt mycket med mig och med mitt liv, men børjar kænna att jag står och stampar lite på stællet.
Har jobbat på samma jobb, ska børja på det nya lagret nu på måndag. samma jobb men på det nya stællet de flyttar till. vet inte om jag vill egentligen men det kænns som att det kommer bli så och jag gør liksom ingenting åt det. bara flyter med før att det ær enklast.
och det stør mig.

det stør mig att det aldrig blir sommar heller, jævla fitt-væder. Blir ju rådeprimerad. har badat 3 ggr den hær sommaren och det ær den 4 augusti idag. det ær deprimerande om nåt. hørde att den hær sommaren har slagit rekord med att skriva ut antideprisiva. wonder why? eh. inte så jævla konstigt skulle jag sæga, vi har fuckat upp hela værdlens system med våra utslæpp. frågan ær bara nær vi ska inse och ta tag i det i stælllet før att bara 'jaja gjort ær gjort' helvete. ge mig lite sol så jag kan bli lite glad.
bitter ær mitt mellan-namn.

Lite trøtt på att hælla i mig alkohol med, visst det ær hur kul som helst. har træffat alldeles underbara mænniskor och har aldrig tråkigt. men hela min kropp har fuckat sig. Jag mår egentligen inte bra men jag gør ingenting åt det. varfør kan jag inte bara ta tag i mig sjælv.
hur jævla svårt ska det va?

længtar till Linda kommer hit med, kænner att jag vill ha nån som førstår mig, som tycker om att gøra samma saker som jag. vill gøra saker. vill inte sitta i lægenheten och løka varenda jævla dag.
blir dum-i-huvet.
Har jættebra vænner, men man kan tydligen inte va væn med killar utan att det ska massa jævla komplikationer. Man måste tydligen bli kæra i varandra, før det går ju tydligen inte att va vænner. helvete.
vill ingenting, vill bara va. kan inte alla bara vara vænner. låt mig va.
Linda saknar dig.


vill.








Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer snart hjärtat, håll ut! :)

2007-08-05 @ 15:14:44
URL: http://godisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0