älskade, älskade


hjärtanes vad jag älskar min älskade, vackra alldeles, alldeles underbara skinande nya ipod.
det var kärlek vid första ögonkastet.
jag är, redan, beroende.
har funnits i min hand två timmar nu. den är så vacker.
kommer tillfredsställa alla behov, fullständigt.
jag är komplett.
nu kan jag äntligen frigöra mina ohälsosamma tankar och funderingar kring alldeles för onödiga människor.
ain't gonna walk that road.
slut på det nu, ska sysselsätta mina ohyggliga tankar med vacker musik =)

har blitt lite dåligt med uppdatering här må jag säga.
de har spärrat internet på jobbet, jisses undra varför liksom. eh?
ohälsosamt onödigt.
går in i en depression. jobb-dvala.

blir kortfattat nu, snyltar på grannarnas dator och det är fler på kö =P

later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0